Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2007

Πρωτεΐνες και Δημητριακά:

Η δύναμη της πρωτεΐνης

Η Πρωτεΐνη βοηθά στο να χτίσετε και να διατηρήσετε δυνατούς μύες. Προσπαθήστε να καταναλώνετε τουλάχιστον 75 με 100γρ. πρωτεϊνών ημερησίως. Η κατανάλωση πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα βοηθά στο να ελέγξετε αποτελεσματικά την όρεξή σας. Οι καλύτερες τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη είναι αυτές που είναι χαμηλές σε λιπαρά, το θρεπτικό πρωτεϊνούχο ρόφημα για πρωινό, το στήθος του κοτόπουλου ή της γαλοπούλας, το ασπράδι των αυγών, τα ψάρια και τα οστρακοειδή, τα άπαχα μέρη του κρέατος, και τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή μη παχυντικά γαλακτοκομικά προϊόντα. Περιορίστε την κατανάλωση πρωτεϊνούχων τροφών υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά όπως είναι το τυρί, τα περισσότερα κόκκινα κρέατα, τα λουκάνικα και τα πλήρη σε λιπαρά γαλακτοκιμκά προϊόντα.


  • Η Πρωτεΐνη βοηθά στην προστασία των μυών και των οστών.
  • Η Πρωτεΐνη βοηθά στον έλεγχο της όρεξης και είναι ουσιαστική για την ενέργεια.

Σημαντικά Δημητριακά

Θα πρέπει να λαμβάνετε 25 γρ. ινών ημερησίως για καλύτερη ευεξία καταναλώνοντας ένα συνδυασμό όλων των δημητριακών, φρούτων και λαχανικών. Τα περισσότερα δημητριακά αποτελούνται από ένα εξωτερικό κάλυμμα ινών, μια εσωτερική μερίδα πλούσια σε άμυλο και ένα πυρήνα πλούσιο σε πρωτεΐνη. Μπείτε στη διαδικασία να διαβάσετε τις ετικέτες των προϊόντων και επιλέξτε τροφές πλούσιες σε ίνες όπου αυτό είναι δυνατό.

Προσπαθήστε να καταναλώνετε μέχρι 3 μερίδες ημερησίως από τροφές με φυτικές ίνες, όπως για παράδειγμα ψωμί 100% ολική αλέσεως και ζυμαρικά, σκούρο ρύζι και δημητριακά, όπως η βρώμη και το αποφλοιωμένο σιτάρι. Αυτά παρέχουν τις περισσότερες βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και υδατάνθρακες από ότι τα επεξεργασμένα προϊόντα σιταριού.

  • Οι ίνες εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του εντερικού συστήματος και επιβραδύνουν την διαδικασία εκκένωσης του γαστρικού συστήματος.
  • Η επαρκής λήψη ινών υποστηρίζει την καρδιοαγγειακή υγεία.


--------------------------------------------------------------------
Health Tip of the Day

Η Μαύρη Σοκολάτα είναι πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά
Για να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε τα μέγιστα οφέλη από τη μαύρη σοκολάτα αγοράστε μπάρες που είναι χαμηλές σε ζάχαρη, περιέχουν τουλάχιστον 60% κακάο και οργανικά συστατικά.
--------------------------------------------------------------------


Μία εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών είναι το Θρεπτικό Πρωτεϊνούχο Ρόφημα (Formula 1). Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για το τι προσφέρει και πως χρησιμοποιείται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου