Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Ένας Πληθυσμός Που Γερνά:

Η επιθυμία να γεράσουμε με χάρη

Σε όλο τον κόσμο, ο πληθυσμός γερνά, και αυτή η τάση αναμένεται να επιταχυνθεί στο μέλλον, γιατί οι άνθρωποι φτάνουν σε όλο και μεγαλύτερες ηλικίες. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν σχεδόν 700 εκατομμύρια στην ηλικιακή ομάδα των 60 και άνω, και το νούμερο αυτό αυξάνεται συνεχώς.

Όπως θέλουν να πάρουν προληπτικά μέτρα κατά της γήρανσης από μέσα, επιτυγχάνοντας μία υγιεινή διατροφή, διατηρώντας μία υγιή καρδιά, γερά οστά και μία γενικότερη ευεξία, οι άνθρωποι επιθυμούν όλο και περισσότερο να καθυστερήσουν ή να επιβραδύνουν τα φυσικά και οπτικά αποτελέσματα της γήρανσης.

Ενώ γερνάμε, φαίνεται πως υπάρχει μία όλο και μεγαλύτερη επιθυμία για νεότητα, η οποία οδηγεί στην αύξηση των πωλήσεων προϊόντων που μας βοηθούν να επιβραδύνουμε ή να καθυστερήσουμε τη διαδικασία γήρανσης. Τα προϊόντα σε ζήτηση περιλαμβάνουν τα προϊόντα που καθυστερούν τη γήρανση, όπως τα "συσφικγτικά". καθώς και κρέμες κατά των ρυτίδων, ή που στοχεύουν σε συγκεκριμένες περιοχές όπως τα μάτια, τα χείλη και το μέτωπο. Η ζήτηση για αυτά τα προϊόντα μπορεί να μην περιορίζεται σε εκείνους που παρατηρούν τα πρώτα σημάδια της γήρανσης. Τα αντιγηραντικά προϊόντα απευθύνονται σε όλους (άντρες ή γυναίκες) από την ηλικία των 25 και άνω, γιατί πιστεύουν ότι η πρόληψη είναι προτιμότερη από τη θεραπεία.

Με τα χρόνια, φαίνεται να υπάρχει μία αύξηση ενδιαφέροντος σε προϊόντα περιποίησης δέρματος, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις των προϊόντων φροντίδας του δέρματος να αυξάνονται.

Οι τάσεις δείχνουν ότι η ανατολική Ευρώπη θα είναι πιο δυναμική αγορά γιατί τα προϊόντα της γήρανσης από το 2005 ως το 2010 με πρόβλεψη αύξησης αγοράς ύψους 110%! Η Αφρική και η Μέση Ανατολή θα έχουν επίσης κέρδη αυξημένα κατά 50%.

Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η υγιεινή, έξυπνη διατροφή, πλούσια σε αντιοξειδωτικά και η ισορροπία όλων των βασικών θρεπτικών συστατικών που χρειάζεται ένα σώμα, η τακτική φυσική δραστηριότητα και η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας νερού, είναι σημαντικά στοιχεία για να γεράσει κανείς με χάρη.

*Euromonitor International
Read more...