Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2008

Τεστ: τι γνωρίζετε για το λίπος της κοιλιάς;

1. Οι “κοιλιακοί” κάνουν επίπεδη την κοιλιά. Σ/Λ
2. Για να “πέσει” η κοιλιά πρέπει να κόψετε εντελώς τα λιπαρά. Σ/Λ
3. Το στρες επιδεινώνει το πρόβλημα. Σ/Λ

1. Λάθος: Οι κοιλιακοί είναι πολύ σημαντικοί για την ενδυνάμωση των μυών της κοιλιακής χώρας και τη βελτίωση της στάσης του σώματος. Παρ’ όλα αυτά, αν έχετε περιττό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, δεν πρόκειται να δείτε τους κοιλιακούς σας να διαγράφονται και να γραμμώνονται, όσο κι αν προσπαθήσετε. Και αυτό γιατί, τοπικό αδυνάτισμα με άσκηση δε γίνεται.
2. Λάθος: Δεν πρέπει να αποκλείσετε όλα τα λιπαρά από τη διατροφή σας. τα λιπαρά οξέα Ω-3, που υπάρχουν σε αφθονία στο σολομό και το σκουμπρί, τις ελιές και το αβοκάντο βοηθούν στην καλή λειτουργία της καρδιάς και του μεταβολισμού.
3. Σωστό: Το έντονο στρες είναι ένας από τους βασικότερους παράγοντες που οδηγούν στη δημιουργία του “σωσιβίου”. Και αυτό γιατί αυξάνει την παραγωγή κορτιζόλης στον οργανισμό, ορμόνης που ευνοεί την εναπόθεση λίπους - κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς - και εμποδίζει την καταστροφή του.

Quick Tip
Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με πράσινο τσάι, γαλακτοκομικά και δαμάσκηνα. Ενεργοποιούν το μεταβολισμό και βοηθούν στο κάψιμο του ενδοκοιλιακού λίπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου