Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

8 Σύντομες Συμβουλές για να Τρώτε Υγιεινά

1) Να τρώω μόνο σε ένα συγκεκριμένο μέρος μέσα στο σπίτι. Όχι τη μία στο γραφείο, την άλλη στην κουζίνα, μετά στο σαλόνι κοκ.

2) Όταν τρώω μόνο να τρώω. Να μην διαβάζω, βλέπω τηλεόραση ή δουλεύω.

3) Να αντικαταστήσω αυτά που αγοράζω και έχω στο σπίτι (πχ τα γλυκά, πίτες, ζυμαρικά με φρούτα και λαχανικά και άλλες υγιεινές τροφές γιατί ό,τι έχω αυτό θα τρώω όταν με πιάνει έντονη επιθυμία να φάω κάτι)

4) Να αποθηκεύω τις τροφές σε ντουλάπια ή σε θήκες στο ψυγείο ώστε να μην είναι ορατό συνέχεια. Να μην έχω δηλαδή πάνω στον πάγκο της κουζίνας φαγητά όπως πχ αυτή την εποχή κουραμπιέδες, μελομακάρονα κλπ.

5) Να ζητάω φαγητό - τις περισσότερες φορές να μην δέχομαι φαγητό που μου προσφέρει κάποιος εκτός και αν το ζητήσω. - πχ όταν τρώω σε εστιατόρια να ζητάω από τους σερβιτόρους να μη φέρουν ψωμί και άλλα ορεκτικά, ή να τα φέρνουν όλα μαζί.

6) Να αφήνω φαγητό στο πιάτο μου μερικές φορές. Οι περισσότεροι έχουμε υποστεί πλύση εγκεφάλου ότι πρέπει να τρώμε όλο φαγητό που έχουμε στο πιάτο μας. Να ξε-πλύνω τον εγκέφαλό μου αφήνοντας κάποιες φορές φαγητό στο πιάτο μου επίτηδες - να θυμάμαι να τρώω αργά μέχρι να νιώθω άνετα και μετά να σταματάω.

7) Όταν ετοιμάζω φαγητό να μαζέψω αυτά που περισσεύουν κατά την ετοιμασία και να τα βάλω στη θέση τους γιατί αν τα αφήσω έξω σύντομα θα κάνω κι άλλο να φάω.

8) Στο σούπερ μάρκετ να ψωνίζω πάντα με λίστα και να μην αγοράζω οτιδήποτε ΔΕΝ είναι στη λίστα. Να πηγαίνω με σχετικά γεμάτο στομάχι και να αποφεύγω τους διαδρόμους με τα γλυκά/γλυκίσματα που είναι υψηλά σε θερμίδες. - και καθώς ψωνίζω να κοιτάω τις ετικέτες και να βλέπω πόσο λίπος και πόσες θερμίδες έχουν - να ψωνίζω 1 ή 2 φορές την εβδομάδα. Να μην πηγαίνω κάθε μέρα γυρνώντας από τη δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου