Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2010

Φυτικές Ίνες

Οι φυτικές ίνες βρίσκεται σε φυτικές τροφές (φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως) και είναι απαραίτητες για τη διατήρηση ενός υγιούς πεπτικού συστήματος. Οι ίνες βοηθούν στην υποστήριξη μιας υγιεινής διατροφής:

Βοηθώντας σας να αισθάνεστε πληρέστεροι πιο γρήγορα και για περισσότερη ώρα, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη υπερκατανάλωση φαγητού.

Διατηρώντας τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε ισορροπία, επιβραδύνοντας την πέψη και την απορρόφηση, έτσι ώστε η γλυκόζη (ζάχαρη) να εισέρχεται στην κυκλοφορία του αίματος αργά και σταθερά.

Διατηρώντας ένα υγιές έντερο - τα απλά οργανικά οξέα που παράγονται όταν οι ίνες διασπώνται κατά τη διαδικασία της πέψης βοηθάνε στη θρέψη της εσωτερικής επιφάνειας του παχέος εντέρου.

Οι δύο τύποι φυτικών ινών είναι διαλυτές και αδιάλυτες:

Οι διαλυτές φυτικές ίνες μπορεί να διαλυθεί στο νερό και μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση λιπιδίων του αίματος και τη διατήρηση του σακχάρου στο αίμα. Πρωτογενείς πηγές είναι τα φασόλια, τα φρούτα και τα προϊόντα βρώμης.

Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες δεν διαλύονται στο νερό, έτσι περνάνε απευθείας μέσω του πεπτικού συστήματος. Βρίσκονται σε δημητριακά ολικής άλεσης και λαχανικά.

Μια υγιεινή διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει περίπου 20 έως 30 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα, αλλά οι περισσότεροι από εμάς λαμβάνουν περίπου μόνο το μισό αυτής της ποσότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου