Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2008

Καταρρίπτοντας τους 7 Διατροφικούς Μύθους

1. Η διατροφική πυραμίδα είναι για τον καθένα. Για πολλούς ανθρώπους, έξι έως ένδεκα μερίδες ημερησίως σιταριών, ψωμιών και δημητριακών είναι πάρα πολύ. Γνωρίζουμε πλέον ότι μπορεί να προκαλεί λίπος και κακή υγεία.



2. Υπάρχει μια τέλεια διατροφή που θα λειτουργήσει για τον καθένα. Μερικοί άνθρωποι τα πηγαίνουν περίφημα στις χορτοφαγικές διατροφές, και μερικοί άνθρωποι συντρίβονται και καίγονται. Δεν ισχύει το “ένα μέγεθος για όλους” - ο καθένας έχει το δικό μέγεθος.

3. Όλες οι δίαιτες χαμηλές σε υδατάνθρακες είναι όπως τη δίαιτα Atkins. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να έχουμε τα οφέλη για την υγεία και τη μείωση βάρους τρώγοντας λιγότερους υδατάνθρακες χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσουμε το πλάνο του Atkins.

4. Το άγχος δε σας παχαίνει. Η αλήθεια είναι ότι η ορμόνη του άγχους κορτιζόνη οδηγεί στην έντονη επιθυμία για υδατάνθρακες και υπερβολική κατανάλωση φαγητού, καθώς επίσης και στο κοιλιακό λίπος.

5. Οι μεταβολισμοί είναι αρκετά όμοιοι μεταξύ τους. Οι μεταβολισμοί διαφέρουν τόσο όσο και τα αυτοκίνητα. Κάποιοι από εμάς είμαστε Jaguars και κάποιοι είμαστε Τζιπ. Χρειάζεται να ταιριάξετε τα σωστά καύσιμα (τροφή) με του σωστού είδους μηχανή (μεταβολισμό).

6. Η ομάδα αίματος δεν κάνει τη διαφορά. Για την ακρίβεια, η ομάδα αίματος παίζει ρόλο στην απώλεια βάρους. Άνθρωποι με συγκεκριμένες ομάδες αίματος είναι περισσότερο πιθανό να είναι αλλεργικοί ή ευαίσθητοι σε συγκεκριμένες τροφές. Αυτοί που έχουν ομάδα αίματος Ο, για παράδειγμα, είναι πολύ πιο πιθανόν να είναι υπερευαίσθητοι στα γαλακτοκομικά προϊόντα.

7. Μία ισορροπημένη δίαιτα θα σας παρέχει με όλα όσα χρειάζεστε. Είναι πιθανόν να έχετε μία λογική κατάσταση της υγείας σας χωρίς συμπληρώματα, αλλά είναι ουσιαστικά αδύνατο να έχει βέλτιστη υγεία χωρίς αυτά.

------------------------------------------
Έχασα 11 κιλά όταν έμαθα το μυστικό για το πρωινό...
------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου