Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2009

Βασικά Κοιλιακών

πηγή: www.BodyRock.Tv

Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μου γράφουν οι άνθρωποι στο BodyRock.Tv είναι “πόσους κοιλιακούς χρειάζεται να κάνω για να αποκτήσω επίπεδη κοιλιά και καλοσχηματισμένους κοιλιακούς;” Αν είστε ένας από τους ανθρώπους που θέλουν να μεταμορφώσουν την περιοχή της μέσης στο σώμα σας μέχρι το καλοκαίρι παρακαλώ δώστε μεγάλη προσοχή σ’ αυτό που ακολουθεί:

Το να δυναμώσετε τους κοιλιακούς σας κάνοντας οποιαδήποτε άσκηση για κοιλιακούς ΔΕΝ πρόκειται σε καμία περίπτωση να αφαιρέσει το λίπος από το στομάχι και τη μέση σας.

Δεν υπάρχει αυτό που λέμε τοπική μείωση λίπους. Δεν υπάρχει καμία άσκηση που να εστιάζει στο λίπος σε μία και μόνο περιοχή του σώματός σας. Αυτό συμβαίνει γιατί οι μύες στο σώμα δε χρησιμοποιούν για ενέργεια το λίπος που τους περιβάλει. Κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε άσκησης το σώμα σας χρησιμοποιεί τις αποθήκες λίπους από παντού - άρα για να δώσει ενέργεια όταν κάνετε καθίσματα, το σώμα σας μπορεί να χρησιμοποιεί τις αποθήκες λίπους που βρίσκονται στους μηρούς σας, στην πλάτη σας ή σε άλλες περιοχές όπου το σώμα σας έχει αποθήκες λίπους.

Για να ξεφορτωθείτε το λίπος χρειάζεται να κάψετε θερμίδες. Οι κοιλιακοί συνήθως είναι μικρή μυϊκή ομάδα, οπότε η ποσότητα θερμίδων που καίνε αυτοί οι μυς κάνοντας κοιλιακούς είναι σχεδόν αμελητέα σε σύγκριση με τις θερμίδες που καίτε όταν κάνετε άλλου τύπου ασκήσεις.

Αν θέλετε σοβαρά να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι και ως αποτέλεσμα καλοσχηματισμένους κοιλιακούς θα πρέπει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας και το χρόνο σας σε προπόνηση δύναμης, δυναμώνοντας την περιοχή της μέσης σας και διαφορετικού τύπου ασκήσεις αεροβικής.

Μην με παρεξηγήσετε, δε σας λέω ότι οι ασκήσεις για τους κοιλιακούς δεν κάνουν τίποτα, αλλά είναι απλά μόνο 1 μέρος της δουλειάς. Αν θέλετε δυνατούς, σχηματισμένους κοιλιακούς, είναι καλύτερα να προσεγγίσετε το θέμα γυμνάζοντας όλο το σώμα σας για να πετύχετε αυτό το στόχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου