Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2007

Συστηματική Σωματική Άσκηση

Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να διαχωριστεί σε δύο κατηγορίες: την αεροβική και αναεροβική άσκηση. Η αεροβική άσκηση εμπλέκει την κίνηση μεγάλων μυϊκών μαζών κατά τη διάρκεια μιας συνεχούς χρονικής περιόδου και η οποία περιλαμβάνει τις ακόλουθες δραστηριότητες:

Όταν συμπεριλάβετε την αεροβική άσκηση ως μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας, η καρδιά σας και το καρδιαγγειακό σας σύστημα βελτιώνονται. Επιπροσθέτως, η διάθεσή σας καλυτερεύει επειδή η άσκηση απελευθερώνει το άγχος και την πίεση.

Η αναεροβική άσκηση χτίζει δυνατούς μύες και περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως:
  • Ανύψωση βαρών
  • Ασκήσεις μέσω μηχανημάτων αντιστάσεως
Μόνο 20 λεπτά αναεροβικής άσκησης ανά ημέρα μπορεί να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στο σχήμα του σώματός σας και στη φυσική σας κατάσταση. Η ανάπτυξη της μυϊκής μάζας βοηθά στην προστασία των οστών, η οποία είναι εξαιρετικά σημαντική στις γυναίκες.

Παραδείγματα απλών φυσικών δραστηριοτήτων που μπορείτε να συμπεριλάβετε στην καθημερινή σας ζωή:

Κοινές Μικροδουλειές

Αθλητικές Δραστηριότητες

Λιγότερο
δυναμική,
Περισσότερη
ώρα.



Περισσότερο δυναμική, λιγότερη ώρα

Πλύσιμο και κέρωμα αυτοκινήτου για 45-60 λεπτά

Παίζοντας βόλεϊ για 45-60 λεπτά

Πλένοντας παράθυρα ή πατώματα για 45-60 λεπτά

Περπάτημα 2,8 χλμ σε 35 λεπτά

Κηπουρική για 30-45 λεπτά

Ποδηλασία 8χλμ σε 30 λεπτά

Μάζεμα φύλλων με τσουγκράνα για 30 λεπτά

Γρήγορος χορός για 30 λεπτά

Περπάτημα 3,2 χλμ σε 30 λεπτά

Κολυμπώντας σε διαδρομές για 20 λεπτά

Ανέβασμα σκάλας για 15 λεπτά

Τρέξιμο 2,4 χλμ σε 15 λεπτά














*(Πηγή πληροφοριών: The Practical Guide, Identification, Evaluation and Treatment of Overweight and Obesity in Adults, National Heart Lung and Blood Institute.)

!Η Εθνική Ακαδημία των Επιστημών συνιστά 60 λεπτά δυναμικής άσκησης κάθε μέρα για να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιας πάθησης.!

---------------------------------------------
Health Tip of the Day

Η επιλογή υγιεινών συνηθειών αντί για ανθυγιεινών μπορεί να είναι πρόκληση, αλλά είναι ευκολότερο από το να έχετε πρόωρη γήρανση του νου και του σώματος. Αν ψάχνετε για κίνητρα, επισκεφτείτε νοσηλευτικά ιδρύματα για να δείτε τα αποτελέσματα ανθυγιεινών συνηθειών.
---------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου