Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2007

Αρχίστε ένα Πρόγραμμα Γυμναστικής

Κάντε μια εξέταση στον γιατρό σας πριν ξεκινήσετε πρόγραμμα γυμναστικής. Μόλις πάρετε θετική απάντηση, ξεκινήστε αργά και σταδιακά να γυμνάζεστε σε μακρύτερης διάρκειας και πιο έντονες δραστηριότητες. Η υπερβολική άσκηση, ιδιαίτερα όταν μόλις έχετε προτοξεκινήσει, μπορεί να οδηγήσει σε υπερκόπωση και τραυματισμούς.

Αν δεν έχετε χρόνο:

  • Αν η καθημερινή άσκηση δεν είναι πρακτική για εσάς, βάλτε σαν στόχο να γυμνάζεστε 4 φορές την εβδομάδα σε συνεδρίες διάρκειας 30 λεπτών.
  • Μπορείτε να μετράτε στιγμές δραστηριότητας που είναι ήδη μέρος της καθημερινής σας ζωής, όπως είναι η κηπουρική, με απώτερο στόχο οι δραστηριότητες σας να φτάνουν αθροιστικά κατά τη διάρκεια της ημέρας τα 30 λεπτά.
  • Προσπαθήστε να παρκάρετε το αυτοκίνητό σας αρκετά μακριά από το χώρο που εργάζεστε για να κάνετε έτσι έναν γρήγορο περίπατο.
  • Ανεβείτε από τις σκάλες αντί να χρησιμοποιήσετε το ασανσέρ.
Βρείτε την άσκηση που ταιριάζει καλύτερο στον τρόπο ζωής που κάνετε, είτε αυτό είναι ένα γυμναστήριο, ή πεζοπορία, ή παίζοντας σε ένα γήπεδο. Αν επιλέξετε να γυμναστείτε σε εξωτερικό χώρο, βεβαιωθείτε ότι θα προστατεύσετε το πρόσωπό σας και τα εκτεθειμένα μέρη του σώματός σας από τη βλαβερή ηλιακή ακτινοβολία.

Ό,τι και αν επιλέξετε να κάνετε, διασκεδάστε το!

!Μια πρόσφατη έρευνα απέδειξε ότι οι γυναίκες που περπατούσαν 1,5χλμ περίπου σε 20 λεπτά έκαιγαν το ίδιο ή και περισσότερες θερμίδες από εκείνες που έτρεξαν 1 μίλι σε 12 λεπτά!

------------------------------------
Health Tip of the Day

Για να γυμνάσετε την πλάτη σας, τα χέρια σας και τους κοιλιακούς μύες σας όταν περπατάτε, τεντώστε τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι σας σαν να προσπαθείτε να πιάσετε κάτι ψηλά, οχτώ φορές κάθε δύο λεπτά.
------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου