Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2007

Η Δύναμη των Ινών!

Σκεφτείτε το πεπτικό σας σύστημα ως τη ΜΗΧΑΝΗ του σώματός σας. Για να λειτουργήσει ομαλά, η μηχανή σας χρειάζεται ίνες και νερό κάθε μέρα. Χωρίς αυτά, θα μπλοκάρετε και θα φουσκώσετε!


Οι ίνες επιτελούν πολλές ζωτικές λειτουργίες που βοηθούν ολόκληρο τον οργανισμό σας να διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση:
Οι υδατοδιαλυτές ίνες (από βρώμη, σίκαλη, φρούτα, λαχανικά, πίτουρα, όσπρια) βοηθούν στην επιβράδυνση της απορρόφησης της γλυκόζης, στη ρύθμιση των επιπέδων της ινσουλίνης και εμποδίζουν τις αυξομειώσεις των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα.
• Παρέχουν τροφή για τα "φιλικά βακτηρίδια" που βρίσκονται στο κόλον, τα οποία με τη σειρά τους κατασκευάζουν πολλές απαραίτητες βιταμίνες.
• Ένα πλούσιο γεύμα σε θερμίδες είναι πιο χορταστικό και βοηθά στον έλεγχο της όρεξης.
• Οι ίνες επιταχύνουν τη διέλευση των αποβλήτων του οργανισμού, απορροφώντας τις τοξίνες σε όλη τη διαδρομή.
• Η κατάλληλη κατανάλωση ινών έχει αποδειχθεί πως βοηθά στην καρδιαγγειακή υγεία, μειώνει τη χοληστερόλη του αίματος και έχει συνδεθεί με την πρόληψη των ασθενειών των εντέρων.
• Βοηθά στη διατήρηση της υγείας του πεπτικού συστήματος, που με τη σειρά του μπορεί να βελτιώσει την υφή και την τόνωση του δέρματος, να βοηθήσει τα μαλλιά να γίνουν λαμπερά, τα νύχια πιο ανθεκτικά και τη σιλουέτα πιο λεπτή.

Παίρνετε λοιπόν αρκετές ίνες;
Ο μέσος όρος ινών που παίρνουμε ανά ημέρα είναι 17γρ., και δεν είναι αρκετός! Οι ειδικοί διατροφολόγοι συνιστούν καθημερινή κατανάλωση 18 - 30 γρ. Ευτυχώς, αυτή η ποσότητα δεν είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Απλά αυξήστε τη κατανάλωσή σας σε νερό, φρούτα, λαχανικά, σαλάτες, δημητριακά, σιτηρά, όσπρια και καστανό ρύζι και μειώστε την κατανάλωση των επεξεργασμένων τροφών. Οι ίνες είναι χορταστικές από τη φύση τους, έτσι το να τρώτε πολλές ίνες σας βοηθά στο να μην πεινάτε, κάτι απαραίτητο για εκείνους που προσπαθούν να χάσουν βάρος!


Δείτε τη λίστα που ακολουθεί. Πως θα καταφέρετε να πάρετε τα 18 γρ. την ημέρα;
• Μία μεγάλη πατάτα ψητή με τη φλούδα – 4 γρ.
• Τέσσερα σύκα – 4 γρ.
• Ένα μάνγκο – 4 γρ.
• 80 γρ σιτηρά – 5 γρ.
• Μία μερίδα ζυμαρικά ολικής άλεσης – 7 γρ.
• Μία μερίδα αρακάς – 7 γρ.
• 100 γρ. κόκκινα φασόλια – 7 γρ.
• Μισό φλιτζάνι πλιγούρι από σιτάρι – 10 γρ.
• Ένα φλιτζάνι βρώμη – 10 γρ.
• Ένα φλιτζάνι ηλιόσποροι – 10 γρ.
• Ένα μεγάλο κουνουπίδι – 10 γρ.
• Ένα κέικ με πλιγούρι – 15 γρ.

Είναι απαραίτητο να αυξήσετε την κατανάλωση νερού όταν αυξάνετε τη λήψη ινών, γιατί το νερό και οι ίνες συνεργάζονται σαν ομάδα για να κρατήσουν σε κίνηση την πεπτική σας οδό!


-----------------------------------------------
Health Tip of the Day

“Πολλοί άνθρωποι σπαταλάνε την υγεία τους για να αποκτήσουν χρήματα, και μετά πρέπει να σπαταλήσουν τα χρήματά τους για να αποκτήσουν ξανά την υγεία τους.”
A. J. Reb Materi
-----------------------------------------------

Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί οι ίνες είναι τόσο σημαντικές για την υγεία, και τα οφέλη είναι μακροπρόθεσμα. Ένα πρωινό το οποίο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες θα σας βοηθήσει να επιτύχετε το καθημερινό σας στόχο και να εκμεταλλευτείτε αυτά τα ευεργετικά για την υγεία οφέλη. Η Formula 1 (Θρεπτικό Πρωτεϊνούχο Ρόφημα) είναι η άριστη επιλογή, με το ειδικό μείγμα βοτάνων του το οποίο θα σας κάνει να νιώσετε ασφαλείς ξέροντας πως δουλεύει σκληρά για να κρατήσει τα πράγματα σε κίνηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου