Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2009

Πέντε Μύθοι για τον Μεταβολισμό

H Herbalife καταρρίπτει Πέντε Μύθους για τον Μεταβολισμό

Λος Άντζελες,16 Ιανουαρίου, 2009 – Συχνά κατηγορούμε τον αργό μεταβολισμό για την
μη επιτυχημένη προσπάθεια μας να διατηρήσουμε το βάρος μας υπό έλεγχο. Αλλά τι
ακριβώς είναι ο μεταβολισμός; Yπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε για να
αλλάξουμε το ρυθμό του μεταβολισμού μας;
“Ο Μεταβολισμός αναφέρεται σε όλες τις χημικές διαδικασίες που λαμβάνουν μέρος στο
σώμα μας με σκοπό να παραμένουμε στην ζωή – διαδικασίες που μας επιτρέπουν να
αναπνέουμε, να κινείτε το αίμα στο σώμα μας, να λειτουργεί το μυαλό μας και να
απορροφάτε ενέργεια από την τροφή, λέει η Susan Bowerman, M.S., R.D., C.S.S.D. και
σύμβουλος της Herbalife. “Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός αναφέρεται στον αριθμό των
θερμίδων που χρησιμοποιεί το σώμα μας, κατά την ανάπαυση, για να διατηρήσει την
λειτουργία όλων των ζωτικών μας οργάνων.”
Ο ρυθμός του μεταβολισμού συνδέεται άμεσα από την σύσταση του σώματος. Κάθε κιλό
λίπους που έχει το σώμα μας καίει μόνο περίπου τέσσερις θερμίδες την ημέρα. Αλλά το
υπόλοιπο – η άπαχη μυϊκή μάζα – καίει περίπου 38 θερμίδες ανά κιλό καθημερινά. Ένα
μεγάλο μέρος της άπαχης μυϊκής μάζας αποτελείται από μύες, επομένως το καλύτερο
που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε το ρυθμό του μεταβολισμού σας είναι η άσκηση
ενδυνάμωσης. Καθώς και να διασφαλίσουμε ότι λαμβάνουμε την απαιτούμενη ποσότητα
πρωτεϊνών μέσα από την διατροφή που βοηθά το να χτίσουμε και να διατηρήσουμε
άπαχη μυϊκή μάζα.
Πιο κάτω αναφέρονται τα γεγονότα που αφορούν πέντε μύθους για τον μεταβολισμό:

Μύθος: Καθώς μεγαλώνετε μειώνεται ο ρυθμός του μεταβολισμού σας.
Αλήθεια:
Οι άνθρωποι έχουν την τάση να παίρνουν βάρος καθώς μεγαλώνουν ηλικιακά
– αλλά αυτό συμβαίνει γιατί έχουν την τάση να ασκούνται λιγότερο, ή με λιγότερη
ζωντάνια, από ότι στο παρελθόν- και αυτό σημαίνει πως καίνε λιγότερες θερμίδες
ημερησίως. Ως αποτέλεσμα, χάνουν μυϊκό ιστό το οποίο μειώνει την άπαχη μυϊκή μάζα
– που έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο μεταβολικό ρυθμό. Οι καρδιοαγγειακές ασκήσεις
που βοηθούν στην καύση θερμίδων και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης που εξασφαλίζουν ή
χτίζουν μυϊκή μάζα, προσφέρουν καταπληκτική προστασία από την αύξηση του βάρους
καθώς μεγαλώνουμε.

Μύθος: Έχετε κολλήσει με τον μεταβολισμό σας και δεν μπορείτε να τον αλλάξετε.
Αλήθεια:
Παρόλο που φαίνεται πως οι άνθρωποι που τρώνε όλη την ώρα, δείχνουν πως
δεν παίρνουν βάρος, οι πιθανότητες είναι πως κάνουν υγιεινές, με σχετικά χαμηλές
θερμίδες
, επιλογές. Πολλοί από αυτούς τους “τυχερούς” ανθρώπους επίσης καίνε
περισσότερες θερμίδες απλά επειδή κινούνται περισσότερο – μπορεί να σηκώνονται πιο
συχνά από το γραφείο τους κατά την διάρκεια της ημέρας για να ξεμουδιάσουν ή να
περπατούν περισσότερο για να μιλήσουν με έναν συνάδελφο τους από το να στείλουν
ένα e-mail. Επομένως, από την στιγμή που θα αποφασίσετε να αυξήσετε τον
μεταβολισμό σας χτίζοντας περισσότερο μυϊκό ιστό, χρησιμοποιείστε το μύες σας
περισσότερο απλά κάνοντας περισσότερες κινήσεις κατά την διάρκεια της ήμερα.

Μύθος: Καίτε περισσότερες θερμίδες όταν βρίσκετε στην διαδικασία πέψης κρύων
τροφών και ροφημάτων από ότι ζεστών ή στην θερμοκρασία δωματίου τροφών.
Αλήθεια:
Σε μελέτη που έγινε σε εργαστήριο, έχει παρατηρηθεί μια μικρή αύξηση της
καύσης θερμίδων σε άτομα που καταναλώνουν πολύ κρύα ροφήματα. Αλλά η διαφορά
είναι πάρα πολύ μικρή (περίπου 10 περισσότερες θερμίδες ημερησίως) για να έχουν
κάποια σημαντική επιρροή στην μείωση του βάρους.

Μύθος: Αν μειώσετε τις θερμίδες. Ο ρυθμός του μεταβολισμού σας θα μειωθεί, άρα
ποιο είναι το όφελος;
Αλήθεια:
Είναι αλήθεια ότι ο ρυθμός του μεταβολισμού μπορεί να μειωθεί λιγάκι όταν
μειώνονται οι θερμίδες – η φυσική τάση του σώματος σας είναι να προσπαθήσει να
συντηρήσει τις θερμίδες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αλλά αυτές οι μειώσεις είναι
σχετικά μικρές και αν γίνετε περισσότερο δραστήριος καθώς χάνετε βάρος μπορείτε να
μειώσετε αυτές τις μικρές προκλήσεις. Με ένα συνδυασμό διατροφής ΚΑΙ σωματικής
άσκησης, μπορείτε να βοηθήσετε στην συντήρηση του μεταβολικού σας ρυθμού στο
σημείο που το σώμα σας καίει θερμίδες.

Μύθος: Αν σταματήσετε να τρώτε το βράδυ, όπου ο μεταβολισμός σας είναι πιο
αργός, θα χάσετε περισσότερο βάρος.
Αλήθεια:
Όταν οι άνθρωποι χάνουν βάρος επειδή σταματούν να τρώνε μετά από κάποια
συγκεκριμένη ώρα της ημέρας, είναι επειδή έχουν μειώσει την συνολική κατανάλωση
θερμίδων – όχι επειδή καταναλώνουν τις θερμίδες τους νωρίτερα το πρωί. Η
κατανάλωση όλων των θερμίδων πριν την δύση του ηλίου αυξάνει την μείωση του
βάρους σας μόνο όταν καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες από ότι χρειάζεστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου