Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2010

Πρόσκληση Διατροφής 5 Εβδομάδων για να Αποκτήσετε Ένα Καυτό Κορμί

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε μία νέα πρόκληση διατροφής; Αν μείνετε πιστοί στους κανόνες και συνδυάσετε αυτή την προσέγγιση με σωματική άσκηση είμαι 100% σίγουρος ότι θα μπορέσετε να μεταμορφώσετε το σώμα σας, να χάσετε λίπος και να αποκτήσετε ένα καυτό κορμί γρήγορα και υγιεινά.


Οι 4 Κανόνες της Πρόκλησής μας που θα σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος γρήγορα και να διατηρήσετε τους μυς σας:


1. Στοχεύστε σε 5 γεύματα την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να τρώτε περίπου κάθε 3 ώρες. Αυτή η στρατηγική συστήνεται σε όποιους προσπαθούν να χάσουν λίπος και περιττά κιλά. Αν είστε πολύ αδύνατοι και θέλετε να βάλετε βάρος με τη μορφή καθαρής μυϊκής μάζας, τότε θα πρέπει να τρώτε πιο συχνά - κάθε δύο ώρες και 6 με 8 φορές την ημέρα.


2. Φάτε καθαρή πρωτεΐνη και μία καλή μερίδα λαχανικών με κάθε γεύμα. Η σωστή μερίδα πρωτεΐνης θα πρέπει να είναι περίπου στο μέγεθος της παλάμης σας αν είστε γυναίκες. Οι άντρες θα πρέπει να τρώνε περίπου τη διπλάσια ποσότητα σε κάθε γεύμα. Το μέγεθος της μερίδας των λαχανικών θα πρέπει να είναι περίπου το μέγεθος δύο γεμάτων φλιτζανιών κομμένα λαχανικά. Θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε μερικά φρούτα στη διατροφή σας οπότε αντί να τρώτε 2 φλιτζάνια λαχανικά με κάθε γεύμα, μπορείτε να τα ανακατέψετε τρώγοντας ένα φλιτζάνι κομμένα λαχανικά και ένα κομμάτι φρούτου μεσαίου μεγέθους. Εγώ βάζω το κομμένο φρούτο μέσα στη σαλάτα των λαχανικών μου.


Καλύτερη πηγή καθαρής πρωτεΐνης:


Άπαχος μοσχαρίσιος κιμάς, κοτόπουλο, γαλοπούλα, βίσονας, σολομός, τόνος, ασπράδια αυγού, τυρί cottage, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, τοφού, κρέας σόγιας και συμπληρώματα πρωτεΐνης. Υπάρχουν κι άλλες τροφές που θα μπορούσαν να προστεθούν σ' αυτή τη λίστα, αλλά μπορείτε να ξεκινήσετε μ' αυτές ώστε να ξέρετε τι να αγοράσετε από το σούπερ μάρκετ.


Λαχανικά και Φρούτα: Σπανάκι, Καρότα, Ντομάτες, Αγγούρια, μήλα, Ανανάς, Μπρόκολο, Κουνουπίδι, Πορτοκάλια, Μπανάνες, Μούρα, Πιπεριές, Μαρούλι, Λάχανο, κλπ


3. Συμπεριλάβετε μερικά υγιεινά λιπαρά στη διατροφή σας. Μπορείτε να βρείτε αυτά τα υγιεινά λιπαρά στο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, στο αβοκάντο, λάδι ψαριού, στους ξυρούς καρπούς κλπ. Μην το παρακάνετε όμως μ' αυτά - το κλειδί είναι να έχετε μέτρο. Μπορείτε να ρίξετε μια κουταλιά ελαιόλαδο στη σαλάτα σας ή να φάτε μία χούφτα ξηρούς καρπούς. Πάρτε αυτόν τον κανόνα σαν το σημείο εκκίνησης και θα βρείτε κι άλλα στην πορεία.


4. Κερδίστε τους υδατάνθρακές σας. Η μόνη φορά που μπορείτε να φάτε άλλους υδατάνθρακες πέρα από τα λαχανικά και τα φρούτα σας είναι λίγο μετά τη γυμναστική σας, οπότε βασικά θα πρέπει να κερδίσετε το ψωμί ολικής άλεσης, τα ζυμαρικά ή το ριζότο σας. Οπότε σιγουρευτείτε ότι ακολουθείτε ένα τακτικό πρόγραμμα γυμναστικής αν θέλετε να απολαμβάνετε τους αγαπημένους σας υδατάνθρακες. Παρακαλώ μία σημείωση για αυτούς που αγαπάνε τα ζυμαρικά και το ψωμί: ακόμα κι αν έχετε ολοκληρώσει τη γυμναστική σας, μην νομίζετε ότι μπορείτε να το παρακάνετε με αυτού του τύπου τις τροφές. Το μέτρο είναι πολύ σημαντικό και θα πρέπει να είστε πειθαρχημένοι με το μέγεθος των μερίδων σας.




Αυτό είναι ένα παράδειγμα μία μερίδας. Είχαμε ένα άπαχο μοσχαρίσιο κιμά με ένα φλιτζάνι μαγειρεμένες πατάτες και καρότα και ένα φλιτζάνι φρέσκα λαχανικά. Η μερίδα για τους άντρες περιλαμβάνει διπλάσια ποσότητα κρέατος.


πηγή bodyrock.tv


-------------------------------

Για να μάθετε για ένα πρόγραμμα βασισμένο σ' αυτή τη φιλοσοφία το οποίο με βοήθησε να χάσω 11 κιλά σε 2 μήνες και να τα διατηρώ για περισσότερα από 8μιση χρόνια, επισκεφτείτε το www.ChooseHealth.gr και ζητήστε επικοινωνία μαζί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου