Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

Παγωτό για πρωινό;!


Διάβαζα
μία ανάρτηση από το αγαπημένο μου blog γυμναστικής (bodyrock.tv) για μία συνταγή παγωτού μπανάνας και είπα να τη δοκιμάσω. Κάθε φορά που κάνω ένα πρόγραμμα για να πετύχω ένα στόχο σχετικά με το σώμα μου, τη φυσική μου κατάσταση ή το βάρος μου θέλω να τρώω φαγητά που απολαμβάνω. Έτσι ψάχνω (και βρίσκω) εύκολες, νόστιμες, υγιεινές και πολύ θρεπτικές συνταγές.

Ορίστε λοιπόν...

Συστατικά:
1 μπανάνα μεσαίου μεγέθους
1 κουταλιά της σούπας γιαούρτι
3 κουταλιές της σούπας κοφτές Θρεπτικό Πρωτεϊνούχο Ρόφημα Formula 1 γεύση Cookies 'n Cream

(Αν δεν έχετε το Θρεπτικό Πρωτεϊνούχο Ρόφημα F1 μπορείτε να κάνετε την ίδια συνταγή και χωρίς αυτό. Μπορείτε να κάνετε και σκέτη μπανάνα.)

Συνταγή (όπως την έκανα σήμερα το πρωί):
Ξεφλουδίζουμε τη μπανάνα, την κόβουμε σε μικρά κομμάτια και τα ρίχνουμε στο multi (Δεν προσθέτουμε καθόλου νερό). Το χτυπάμε μέχρι να γίνει κρέμα. Κάθε λίγο σταματήστε, ανοίξτε το multi και πιέστε τα κομμάτια της μπανάνας από τα τοιχώματα προς τα κάτω για να λιώσουν όλα.

Μόλις γίνει κρέμα, προσθέτουμε τη 1 κουταλιά της σούπας γιαούρτι και τις 3 κοφτές κουταλιές της σούπας Θρεπτικό Πρωτεϊνούχο Ρόφημα Cookies 'n Cream. Και το χτυπάμε κι άλλο μέχρι να γίνει ένα ομοιόμορφο μείγμα.

Μόλις πάρει, περίπου την υφή της φωτογραφίας, το αδειάζουμε σε ένα μπολάκι και το βάζουμε στην κατάψυξη για 1-2 ώρες (μέχρι να πάρει την υφή παγωτού). Κάθε 30-40 λεπτά μπορείτε να το βγάζετε και να το ανακατεύετε λίγο για να μην κολλήσει στο μπολάκι.

Θερμίδες: περίπου 220 (100 μπανάνα, 30 γιαούρτι, 90 Cookies 'n Cream)
Πρωτεΐνες: περίπου 20 γραμμάρια

+ πολλά πολλά θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, φυτικές ίνες κλπ


Η πρώτη μου απόπειρα χθες το απόγευμα πριν το τένις δεν ήταν τόσο πετυχημένη. Προσπάθησα να λιώσω τη μπανάνα με το κουταλάκι και το πιρούνι αλλά όσο και αν πίεζα δε γινόταν κρέμα - δεν έπαιρνε τη σωστή υφή.

Σήμερα με την παρότρυνση της γυναίκας μου δοκίμασα το multi.

Δεν είναι και το πιο "γρήγορο" πρωινό στον κόσμο, αλλά για κάποιον που δουλεύει στο σπίτι είναι ιδανικό :-) Ή φυσικά μπορείτε να το φτιάξετε το Σαββατοκύριακο σαν πρωινό. Μία άλλη επιλογή είναι να το κάνετε σαν σνακ το απόγευμα ή αμέσως μετά τη γυμναστική σας ή να το κάνετε για ένα ελαφρύ βραδινό.

Τώρα που βρήκα πώς να φτιάχνω αυτό το υγιεινό παγωτό θα τρώω παγωτό πιο συχνά :-)

Ελπίζω να το απολαύσετε κι εσείς.

Θοδωρής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου