Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2007

Γαλακτοκομικά Προϊόντα + Τα Καλά και Κακά Λιπαρά

Γαλακτοκομικά Προϊόντα:
Η πρωτεΐνη γάλακτος αποτελεί πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας που βοηθάει στην εξισορρόπηση της διατροφής σας για καλύτερη ευεξία. Αν έχετε ευαισθησία στη ζάχαρη του γάλατος γνωστή και ως Λακτόζη, μπορείτε να βρείτε γαλακτοκομικά προϊόντα με μειωμένη Λακτόζη. Μπορείτε επίσης να τα αντικαταστήσετε με προϊόντα σόγια χωρίς την απώλεια οποιωνδήποτε βασικών θρεπτικών ουσιών. Αναζητήστε χαμηλά σε λιπαρά και μη παχυντικά γαλακτοκομικά προϊόντα και αποφύγετε τα πλήρη σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα.

  • Το Ασβέστιο είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη των μυών και την σύσπαση αυτών καθώς και για την αποφυγή μυϊκών κραμπών.
  • Έλλειψη βιταμίνης D σχετίζεται με αυξημένους κινδύνους γνωστών ασθενειών της γήρανσης.

Τα Καλά και Κακά Λιπαρά:
Τα υγιή λιπαρά που εμφανίζονται στα καρύδια, στο αβοκάντο και στο ελαιόλαδο είναι μερικά από τα πιο υγιή λιπαρά που μπορείτε να καταναλώσετε.

Τα ψάρια που αλιεύονται στους ωκεανούς επίσης είναι πλούσια σε υγιή λιπαρά που μπορούν να αποτρέψουν τους κινδύνους καρδιαγγειακών παθήσεων, όταν αυτά καταναλώνονται τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα ως μέρος μια υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής.

Λιπαρά όπως τα λάδια, το βούτυρο, η μαργαρίνη, η μαγιονέζα και τροφές πλούσιες σε λιπαρά όπως τα ντρέσινγκ για τις σαλάτες, οι σάλτσες και οι λιπαροί ζωμοί από σαλάτες πρέπει να περιορίζονται. Λίγα καρύδια, ή μερικές φέτες από αβοκάντο μπορούν να προσθέσουν πολύ γεύση στα λαχανικά ή στις σαλάτες με πολύ λιγότερα λιπαρά από ότι οι βαριές σάλτσες και τα ντρέσινγκς.

  • Τα καλά λιπαρά είναι απαραίτητα για την ομαλή ανάπτυξη και λειτουργία του εγκεφάλου.
  • Η ανεπάρκεια λήψης σημαντικών λιπαρών οξέων μπορεί να οδηγήσει σε μια εξασθενημένη δυνατότητα μάθησης και ανάκλησης πληροφοριών.


-----------------------------------------
Health Tip of the Day

Η επιμονή καλύπτει το κενό της έλλειψης ικανοτήτων σε οτιδήποτε επιλέξετε να μάθετε ή αν κάνετε, κυρίως όταν γυμνάζεστε για να πετύχετε τους στόχους ευεξίας σας.
-----------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου