Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2007

Τα Οφέλη Της Φυτικής Διατροφής:

Τα λαχανικά και τα φρούτα χωρίζονται σε διάφορες χρωματικές κατηγορίες: Κόκκινα, Κίτρινα/Πράσινα, Πράσινα, Άσπρα/Πράσινα, Πορτοκαλί/Κίτρινα, Πορτοκαλί, Κόκκινα/Μωβ. Αυτά τα χρώματα προέρχονται από μοναδικές φυτικές ουσίες, οι οποίες έρχονται σε αλληλεπίδραση με τον οργανισμό και μερικές φορές αποθηκεύονται στον οργανισμό μας Για την καλύτερη ευεξία, συμπεριλάβετε κάθε μία διαφορετική χρωματική ομάδα κάθε μέρα.

Συνιστάται η κατανάλωση επτά μερίδων την ημέρα για τη γυναίκα και εννιά μερίδων αντιστοίχως για τον άνδρα (η μερίδα είναι περίπου ένα φλιτζάνι από φρέσκα λαχανικά, μισό φλιτζάνι από μαγειρεμένα λαχανικά, ή μισό φλιτζάνι από φρούτα.)

Για να γίνει πιο εύκολη η λήψη 7 με 9 μερίδων ημερησίως, δοκιμάστε βολικά φρέσκα φρούτα και λαχανικά, χυμό ντομάτας, χυμούς ή σούπες και σαλάτες.

Τα φυτικά θρεπτικά συστατικά βοηθούν στην προστασία του οργανισμού ενάντια στον καρκίνο.

Πορτοκαλί/Κίτρινα:
Πορτοκάλια, μανταρίνια, ροδάκινα, παπάγια, νεκταρίνια.

Πορτοκαλί:
Καρότα, μάνγκο, βερίκοκα, βελανίδια, πεπόνια, κολοκύθα, χειμερινή κολοκύθα, γλυκοπατάτες.

Κόκκινα/Μωβ:
Κόκκινα σταφύλια, φρέσκα ή ξηρά δαμάσκηνα, βανίλιες, βατόμουρα, μούρα, φράουλες.

Κόκκινα:
Ντομάτες και τα παράγωγά ντομάτας, το ροζ γκρέιπφρουτ, καρπούζι.

Κίτρινα/Πράσινα:
Σπανάκι, αβοκάντο, ο ζωμός από πεπόνι, μαρούλι, κίτρινα λάχανα, κίτρινο καλαμπόκι, πράσινα μπιζέλια.

Πράσινα:
Μπρόκολο, λαχανάκια βρυξελλών, λάχανο.

Άσπρα/Πράσινα:
Σκόρδο, φρέσκα κρεμμύδια, ξερά κρεμμύδια, σέλινο, πράσα, σπαράγγια.

-------------------------------------------
Health Tip of the Day

Μία ανάλυση που έγινε τον Ιανουάριο του 2003 και δημοσιεύτηκε στο Περιοδικό του Αμερικάνικου Ιατρικού Συλλόγου, αποκάλυψε πως η παχυσαρκία στα 20 σας μπορεί να μειώσει τη αναμενόμενη διάρκεια ζωής σας μέχρι και 22%.
-------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου