Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2008

Οι 10 Καλύτερες Τροφές για τις Γυναίκες

της Glenn Mueller 
eDiets, Απρίλιος 2006

Αν και ο καθένας θα ωφελούταν πιθανώς ακολουθώντας ένα πλάνο υγιεινών γευμάτων, οι θρεπτικές απαιτήσεις τείνουν να ποικίλουν κατά ηλικία και φύλο. Οι γυναίκες έχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις, και οι περισσότερες γυναίκες είναι περισσότερο αγχωμένες από ποτέ αυτές τις μέρες. Προκειμένου να φροντίσει κατάλληλα το σώμα της, είναι επιτακτικότερο τώρα παρά ποτέ για μια γυναίκα να τρώει τις σωστές τροφές.   

Εδώ είναι ένας κατάλογος των 10 πιο σημαντικών τροφών στη γυναικεία διατροφή.

10. Φασόλι το φασόλι…
Όπως μας λέει το παιδικό ρητό
, τα φασόλια είναι καλά για την καρδιά. Είναι επίσης θρεπτικά, χαμηλά σε λιπαρά και ανέξοδος. Στην πραγματικότητα, μία μερίδα μισού-φλιτζανιού φασολιών περιέχει περισσότερα από 5 γραμμάρια φυτικών ινών, η οποία είναι το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας κατανάλωσης.

9. Κατσαρό λάχανο στον Αρχηγό
Σε περίπτωση που δεν γνωρίζατε, το κατσαρό λάχανο είναι μέλος της οικογένειας των λάχανων. Το κατσαρό λάχανο είναι επίσης μια μεγάλη πηγή folate, μια υδροδιαλυτή βιταμίνη Β που εμφανίζεται φυσικά στα τρόφιμα. Τα Κέντρα για τον Έλεγχο Ασθενειών και την Πρόληψη (CDC) και ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) για την ακρίβεια συστήνουν ότι οι γυναίκες καταναλώνουν 400 μικρογραμμάρια folate κάθε ημέρα. Το να πάσχετε από μια έλλειψη folate κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να προκαλέσει ατέλειες στους νευρικούς-σωλήνες στα μωρά.

8. Βήτα θέα
Αν και το όνομα προέρχεται από τη λατινική λέξη για το καρώτο, οι βήτα-καροτίνες είναι πραγματικά φυσικές χημικές ουσίες που ανήκουν στην οικογένεια καρωτινοειδούς. Εκτός από τα καρώτα, η βήτα-καροτίνη βρίσκεται στις πορτοκαλί κολοκύθες, στην κολοκύθα και στις γλυκοπατάτες. Δεδομένου ότι το σώμα μετατρέπει τη βήτα-καροτίνη σε βιταμίνη Α, αυτή η θρεπτική ουσία βοηθά να επισκευαστεί το δέρμα σας και μπορεί ακόμη και να μειώσει τον κίνδυνό για τον καρκίνο του μαστού.

7.
Το Λινάρι του Αλαντίν
Οι σπόροι λιναριού και το ελαιόσπορο λιναριού είναι μια άριστη πηγή λιπαρών οξέων ωμέγα-3, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία της καρδιάς. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, δεδομένου ότι οι καρδιακές παθήσεις παραμένουν η κύρια αιτία του πρόωρου θανάτου μεταξύ των γυναικών. Το λινάρι περιέχει επίσης τις ουσίες αποκαλούμενες lignans, οι οποίες είναι μια άριστη πηγή φυτικών ινών. Ένας τρόπος για να προσθέσετε λινάρι στη διατροφή σας είναι να αλέσετε τους σπόρους σας και να τους προσθέσετε στο μπολ των δημητριακών το πρωί.

6. Σιδερώστε το
Για να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή, είναι επιτακτικό να καλυφθούν οι απαιτήσεις σιδήρου του σώματός σας. Αντί απλά να παίρνουν το σίδηρο με μορφή συμπληρωμάτων, οι γυναίκες θα πρέπει να παίρνουν όσο περισσότερο μπορούν από τις τροφές που τρώνε. Ο σίδηρος που βρίσκεται στις τροφές είναι ευκολότερο να απορροφηθεί από το σώμα. Μεγάλες πηγές σιδήρου περιλαμβάνουν τα Καθαρά κόκκινα κρέατα, τα σκούρα πουλερικά και οι φακές.

5. Αυτό είναι Σόγια!

Η κατανάλωση άφθονα φασόλια σόγιας πλούσια σε φυτό-οιστρογόνα μπορεί να βοηθήσει τις γυναίκες σημαντικά να μειώσουν την κακή χοληστερόλη τους (LDL) και να αυξήσουν την καλή χοληστερόλη (HDL). Μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης σόγιας είναι το τοφού. Ακόμα κι αν δεν είστε οπαδός του τοφού, υπάρχουν πολλοί καινοτόμοι τρόποι να περιληφθεί στις τροφές σας. Μπορείτε ακόμη και να ρίξετε ένα κομμάτι tofu σε ένα μούλτι και να το χρησιμοποιήσετε αντί του τυριού κεφαλοτύρι στα λαζάνια σας.

4. Νερό, Νερό Σημαντικό
Η άφθονη κατανάλωση νερού είναι ουσιαστική για την υγεία και των ανδρών και των γυναικών το ίδιο. Το νερό είναι επίσης ένα από τα καλύτερα εργαλεία στο παιχνίδι της απώλειας βάρους, δεδομένου ότι καταστέλλει την όρεξη και βοηθά το σώμα σας να μεταβολίσει το αποθηκευμένο λίπος.

3. Δυναμικό Μπρόκολο!

Αν και
ο προηγούμενος Πρόεδρος των ΗΠΑ George Herbert Walker Bush αρνήθηκε να φάει τα μικρά δέντρα του, το μπρόκολο είναι απολύτως ουσιαστικό στην υγεία μιας γυναίκας. Το μπρόκολο είναι μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου και περιέχει άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες όπως τις βιταμίνες καλίου και Β.

2. Ασβέστιο Όχι Ασβέστης!
Αν και η συνιστώμενη ημερήσια κατανάλωση ασβεστίου είναι τα 800mg ημερησίως, μερικοί εμπειρογνώμονες υποστηρίζουν ότι οι περισσότερες γυναίκες πρέπει να λαμβάνουν σχεδόν διπλάσια ποσότητα. Η κατανάλωση άφθονου γιαουρτιού και άλλων γαλακτοκομικών προϊόντων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις ηλικιωμένες γυναίκες να προστατευθούν από την οστεοπόρωση.

1. Εδώ τα καλά Ψάρια!

Τίποτα δεν απολαμβάνει περισσότερο μια γυναίκα απ' ό,τι έναν σολομό - το βράδυ. Αυτό το ιδιαίτερο ψάρι είναι μια υπέροχη πηγή λιπαρών οξέων ωμέγα-3. Ο σολομός είναι επίσης υψηλός σε πρωτεΐνη και χαμηλός σε χοληστερόλη - για να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι περιέχει βιταμίνη Β, ασβέστιο, ψευδάργυρο, σίδηρο και μαγνήσιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου