Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2008

Η Πηγή Διατροφής - Πυραμίδα Υγιούς Κατανάλωσης

Χρησιμοποιήστε μια πυραμίδα τροφίμων που είναι πραγματικά βασισμένη στην πιο πρόσφατη και καλύτερη επιστήμη.


Δεν μπορούμε να εξετάσουμε μια πυραμίδα αυτές τις μέρες χωρίς να σκεφτούμε τα τρόφιμα και υγιεινή κατανάλωση τροφών. Υπήρξε η Πυραμίδα Οδηγιών Τροφίμων της Αμερικάνικης κυβέρνησης, που την αντικατέστησε, γνωστή ως My Pyramid (η πυραμίδα μου), η οποία ήταν βασικά το ίδιο πράγμα, με κάποιες μικρές διαφορές στο σχεδιασμό της. Το πρόβλημα ήταν ότι αυτές οι προσπάθειες, ενώ γενικά είχαν καλές προθέσεις, είχαν αρκετά ψεγάδια στο να δείξουν πραγματικά στους ανθρώπους τι αποτελεί μια υγιεινή διατροφή. Γιατί; Οι συστάσεις τους συχνά βασίζονται σε ξεπερασμένη επιστήμη και έχουν επηρεαστεί από ανθρώπους με επιχειρηματικά ενδιαφέροντα στα μηνύματά τους.

Αλλά, υπάρχει μια καλύτερη εναλλακτική λύση: Η Πυραμίδα Υγιούς Κατανάλωσης, που χτίστηκε από το Τμήμα Διατροφής στη σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ. Με βάση την πιο πρόσφατη επιστήμη, και ανεπηρέαστη από επιχειρήσεις και οργανώσεις με κάποιο όφελος στα μηνύματά της, η Πυραμίδα Υγιούς Κατανάλωσης είναι ένας απλός, αξιόπιστος οδηγός στην επιλογή μιας υγιεινής διατροφής. Η βάση της είναι η καθημερινή άσκηση και ο έλεγχος του βάρους, δεδομένου ότι αυτά τα δύο στοιχεία που σχετίζονται μεταξύ τους επηρεάζουν έντονα τις πιθανότητες σας να είστε υγιείς. Η Πυραμίδα Υγιούς Κατανάλωσης ξεκινάει από εκεί, δείχνοντας ότι πρέπει να φάτε περισσότερες τροφές από το κάτω μέρος της πυραμίδας (λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως) και λιγότερο από την κορυφή (κόκκινο κρέας, λευκά ζυμαρικά/υδατάνθρακες).

Διαβάστε περισσότερα για την Πυραμίδα Υγιούς Κατανάλωσης

5 Γρήγορες Συμβουλές
Ακολουθώντας την Πυραμίδα Υγιούς Κατανάλωσης

1. Ξεκινήστε με άσκηση. Μια υγιεινή διατροφή στηρίζεται σε μια βάση τακτικής άσκησης, η οποία διατηρεί τις θερμίδες σε ισορροπία και το βάρος υπό έλεγχο.

2. Εστιαστείτε στις τροφές, όχι στα γραμμάρια. Η Πυραμίδα Υγιούς Κατανάλωσης δεν απασχολείται για συγκεκριμένες μερίδες ή γραμμάρια τροφών, οπότε ούτε και εσείς θα πρέπει. Είναι ένας απλός, γενικός οδηγός στο πώς πρέπει να τρώτε όταν τρώτε.

3. Πηγαίνετε με τα φυτά. Η κατανάλωση μιας διατροφής βασισμένης σε φυτά είναι υγιέστερη. Επιλέξτε άφθονα λαχανικά, φρούτα, προϊόντα ολικής αλέσεως, και υγιή λιπαρά, όπως και ελαιόσπορο ή το ελαιόλαδο.

4. Ελαττώστε τον Αμερικάνικο τρόπο διατροφής. Το κόκκινο κρέας, τα λευκά ζυμαρικά και ψωμιά, οι πατάτες, τα ζαχαρούχα ποτά, και τα αλμυρά πρόχειρα φαγητά είναι μέρος του αμερικανικού πολιτισμού, αλλά είναι επίσης πραγματικά ανθυγιεινά. Ακολουθήστε μία διατροφή βασισμένη σε φυτά πλούσια σε μη-αμυλούχα λαχανικά, φρούτα, και ολικής αλέσεως. Και εάν τρώτε κρέας, τα ψάρια και τα πουλερικά είναι οι καλύτερες επιλογές.

5. Πάρτε πολυβιταμίνες, και ίσως πιείτε ένα ποτό. Η λήψη πολυβιταμινών μπορεί να είναι ένα καλό ασφαλιστήριο συμβόλαιο διατροφής. Η μέτρια κατανάλωση ποτού για πολλούς ανθρώπους μπορεί να έχει πραγματικά οφέλη υγείας, αλλά δεν είναι για τον καθένα. Εκείνοι που δεν πίνουν δεν πρέπει να θεωρήσουν ότι πρέπει να αρχίσουν. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε "Alcohol: Balancing Risks and Benefits" («το Αλκοόλ: Ισορροπώντας κίνδυνους και οφέλη.»)


Διαβάστε το άρθρο εδώ 
http://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/what-should-you-eat/pyramid/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου