Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2009

Πως μπορώ να μειώσω το ποσοστό σωματικού μου λίπους;

1. Κρατήστε τις μερίδες σας μικρές. Μπορείτε εύκολα να το κάνετε αυτό και να συνεχίσετε να καταναλώνετε αρκετή τροφή για να διατηρείτε την υγεία σας και να είστε χορτάτοι αν τρώτε τουλάχιστον 5 με 6 φορές την ημέρα. Τρώγοντας τόσες φορές απαιτεί προηγμένο προγραμματισμό και κάποια προετοιμασία από μέρους σας, αλλά σίγουρα δεν είναι αξεπέραστε εμπόδιο. Ό,τι έχει αξία απαιτεί προσπάθεια - αλλά η ανάπτυξη ενός χρονοδιαγράμματος και ενός προγράμματος για να τρώτε πολύ μικρότερες μερίδες πιο συχνά θα έχει τεράστιες επιπτώσεις στην ικανότητά σας να μειώσετε το σωματικό σας λίπος. Μπορείτε να περιμένετε ακόμη καλύτερη πρόοδο αν τρώτε 6 με 8 φορές την ημέρα και αν κρατάτε τις μερίδες σας μικροσκοπικές, κάτι που θα αυξήσει δραματικά το μεταβολικό σας ρυθμό. Μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα του μεγέθους της μερίδας που σερβίρω στον εαυτό μου σε ένα τυπικό γεύμα βλέποντας αυτό το βίντεο διατροφής.


2. Να τρώτε καθαρά και να αποφεύγετε τα junk food. Όλοι γνωρίζουν αυτό τον κανόνα και είναι απλός. Το δύσκολο μέρος είναι να δεσμευτείτε και να είστε συνεπείς. Μάθετε περισσότερα για την Καθαρή Διατροφή από το άρθρο μας
στα βασικά της καθαρής διατροφής και στο τμήμα διατροφής και δίαιτας στο BodyRock.Tv

3. Ασκηθείτε τακτικά. Αν επιθυμείτε πολύ καλά αποτελέσματα, θα πρέπει να είστε αποφασισμένοι και 100% συνεπείς και να μην παραλείπετε τις ασκήσεις σας. Η συνέπεια είναι ζωτική για να πετύχετε τους στόχους καλής φυσικής κατάστασής σας. κάντε την επιλογή να επενδύετε χρόνο κάθε μέρα για να δουλεύετε στο σώμα σας. Δε χρειάζεστε ειδικό εξοπλισμό ή συνδρομή στο γυμναστήριο. Έχετε ήδη μέσα σας οτιδήποτε χρειάζεστε για να πετύχετε και να διατηρήσετε τους στόχους σας για καλή φυσική κατάσταση. Μιλάω για αποφασιστικότητα, δύναμη της θέλησης, δέσμευση και καθαρή επιθυμία.

4. Πίνετε άφθονο νερό. Το να πίνετε αρκετό νερό είναι απαραίτητο όχι μόνο για την απώλεια λίπους, αλλά και για την γενική σας υγεία. Μην πίνετε λιγότερο από 2 λίτρα νερό την ημέρα. Αυτό δεν περιλαμβάνει καφέ, τσάι, χυμούς ή άλλα αφεψήματα. Διαβάστε περισσότερα για τη σπουδαιότητα του νερού στη διατροφή σας, στο άρθρο μου
νερό για απώλεια βάρους.

5. Ξεκουραστείτε αρκετά. Η υγεία σας εξαρτάτε σε 3 πράγματα: διατροφή, άσκηση και ξεκούραση. Όλα αυτά θα πρέπει να είναι σε ισορροπία μεταξύ τους έτσι ώστε να μείνετε υγιείς και σε καλή φυσική κατάσταση, οπότε σιγουρευτείτε ότι έχετε επαρκή ύπνο.


Πηγή www.BodyRock.Tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου