Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2010

Σκεφτείτε την Πρωτεΐνη

Κατά τη διάρκεια της πέψης, η πρωτεΐνη στα τρόφιμα διασπάτε σε 20 αμινοξέα που αποτελούν τις βασικές δομικές μονάδες που χρησιμοποιεί το σώμα μας για να δημιουργήσει τη δική του πρωτεΐνη. Το σώμα μας χρειάζεται πρωτεΐνη για να διατηρήσει τα κύτταρα, τους ιστούς και τα όργανά μας. Η έλλειψη πρωτεϊνών στη διατροφή μας μπορεί να οδηγήσει σε αργή ανάπτυξη, μειωμένη μυϊκή μάζα, μειωμένη προστασία, και μπορεί να αποδυναμώσει την καρδιά και το αναπνευστικό σύστημα. Η πρωτεΐνη μας δίνει την ενέργεια να σηκωθούμε και να ξεκινήσουμε - και να συνεχίσουμε. Λάβετε υπόψη ότι είναι ζωτικής σημασίας να τρώτε υγιή πρωτεΐνη η οποία είναι χωρίς ορμόνες και αντιβιοτικά. Επίσης, η πλειοψηφία των ανθρώπων στις ΗΠΑ καταναλώνουν περισσότερες πρωτεΐνες από ό, τι είναι αναγκαίο. Οπότε επικεντρωθείτε περισσότερο στο να πάρετε υψηλότερη ποιότητα αντί περισσότερη ποσότητα. Κάθε άτομο είναι ξεχωριστό και μπορεί να χρειάζονται διαφορετικές ποσότητες πρωτεϊνών, ανάλογα με το σώμα τους και το επίπεδο δραστηριότητας.

Μια πλήρης πηγή πρωτεΐνης είναι αυτή που παρέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Παραδείγματα είναι οι ζωικές τροφές, όπως το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια, το γάλα, τα αυγά, και το τυρί.

Μια ατελής πηγή πρωτεΐνης είναι αυτή που έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ένα ή περισσότερα από τα απαραίτητα αμινοξέα.

Συμπληρωματικές πρωτεΐνες είναι δύο ή περισσότερες ημιτελείς πηγές πρωτεΐνης που παρέχουν επαρκείς ποσότητες όλων των απαραίτητων αμινοξέων. Για παράδειγμα, το ρύζι και τα ξερά φασόλια. Ομοίως, τα ξηρά φασόλια είναι ελλιπείς πρωτεΐνες, αλλά από κοινού, οι δύο αυτές τροφές μπορεί να παρέχουν επαρκείς ποσότητες όλων των απαραίτητων αμινοξέων που χρειάζεται ο οργανισμός σας.

Χρειάζεται οι συμπληρωματικές πρωτεΐνες να καταναλώνονται στο ίδιο γεύμα; Η έρευνα δείχνει ότι το σώμα σας μπορεί να συνδυάσει συμπληρωματικές πρωτεΐνες που καταναλώνονται κατά την ίδια ημέρα.

Ξηροί καρποί, Σπόροι, Φασόλια, και Τοφου: εναλλακτικές πηγές για υγιεινές πρωτεΐνες

Τα φασόλια, οι ξηροί καρποί, τα μπιζέλια και τα προϊόντα σόγιας είναι καλές πηγές πρωτεΐνης, φυτικών ινών, βιταμινών και μετάλλων. Πολλά από τα τρόφιμα σε αυτήν την ομάδα παρέχουν σίδηρο, που απορροφάται καλύτερα όταν μια πηγή βιταμίνης C καταναλώνεται με το γεύμα

Επιλέξτε: Μαύρα φασόλια, κουκιά, φακές και άλλα φασόλια. Ξηροί καρποί, όπως τα αμύγδαλα και τα καρύδια. Προϊόντα σόγιας όπως τοφού, γάλα σόγιας και μπέργερ λαχανικών. Όλα αυτά είναι καλές πηγές πρωτεϊνών για τους χορτοφάγους.


------------------------------
Ένας ιδανικός τρόπος για να λαμβάνετε υγιεινές πρωτεΐνες που αφομοιώνονται εύκολα από τον οργανισμό σας είναι η Formula 1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου